måndag 6 april 2020

Vantar

Köpte handfärgat garn från 
Så nu är det vantar på G igen . Nu blir det hoppsan Kerstin från Jenny 
Och garnet är Rasberry pink från henne 
Tror det kommer att bli fint men vi får se 

Nu har jag skickat hem barnbarnen så nu fortsätter jag 

Kram 💜

Inga kommentarer:

Det vart ett par till i alla fall

 Det vart ett par vantar till i alla fall Stickade i Novita 7 Bröder Rundstickar 3,0 och 3,5  Storlek 5-6 År  Så dom passade till ett barnba...