torsdag 27 januari 2022

Ny tröja på G


Nu har jag bestämt mej , det blir norrbottenströjan från nanoks


(Lånad bild )


Men det blir 2 färger isf 3 , så får se hur det blir , bra hoppas jag 
eller blir den för tam ? Nu vart jag osäker hm 
Ja vi får se 

Kram 💜







Inga kommentarer:

Stickade Kragvantar till barn

Nu har jag stickat vantar till dom 2 minsta barnbarnen och deras kompisar så jag tror det räcker nu men man vart aldrig  2 År  Novita Nalle ...