Nu har jag bestämt mej , det blir norrbottenströjan från nanoks
Men det blir 2 färger isf 3 , så får se hur det blir , bra hoppas jag
eller blir den för tam ? Nu vart jag osäker hm
Ja vi får se
Kram 💜
Nu har jag bestämt mej , det blir norrbottenströjan från nanoks
Nu har jag stickat vantar till dom 2 minsta barnbarnen och deras kompisar så jag tror det räcker nu men man vart aldrig 2 År Novita Nalle ...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar