onsdag 2 mars 2022

På G

Ja men då var man igång med arbetet igen Och det känns helt ok 

Om vädret är som det varit sen vi kom hem så

solen skiner och himlen är blå , så fantastiskt 

Har fått till 2 par vantar 



Bara helt vanliga men ändock 
Nu har jag åxå kommit igång med min ”norrbottenströja” har kommit till oket så nu vill jag bara bli klar så jag kan börja på nästa ,men i huvet har jag redan börjat 


Den borde vara klar till helgen om jag ligger i 

Kram 💜


 

Inga kommentarer:

Stickade Kragvantar till barn

Nu har jag stickat vantar till dom 2 minsta barnbarnen och deras kompisar så jag tror det räcker nu men man vart aldrig  2 År  Novita Nalle ...