måndag 20 maj 2024

Är det sommar nu ?? Hoppas

 Vilken tur jag har haft som varit ledig i 10 dagar då vädret har varit helt fantastiskt 

Har varit på stranden med barn och barnbarn , spontan grillkväll med samma 



Fått blommor av barnbarnen 


En runda på byn 


Årets första dopp i poolen trots att det bara var +15 grader men det var skönt eftersom vi hade +27 grader den dagen 


Tycker lite synd om de som måste jobba i den här värmen 


Kram 💜


Inga kommentarer:

Det vart ett par till i alla fall

 Det vart ett par vantar till i alla fall Stickade i Novita 7 Bröder Rundstickar 3,0 och 3,5  Storlek 5-6 År  Så dom passade till ett barnba...