tisdag 6 augusti 2024

Torgvantar

 Hade lite dåligt med idéer på vad jag skulle sticka och jag har en del novita 7 bröder som jag brukar sticka sockor i men hade inte så det räckte till det så då vart det Torgvantar 








Har ju stickat vantar med kiltumme så det här är en variant av dom fast inte bara slätstickning 
Tycker att dom i bara slätstickning blir stora så det vart en resår variant 

Kram 💜

Inga kommentarer:

Det vart ett par till i alla fall

 Det vart ett par vantar till i alla fall Stickade i Novita 7 Bröder Rundstickar 3,0 och 3,5  Storlek 5-6 År  Så dom passade till ett barnba...