lördag 28 mars 2026

Hemma igen


 Vi har ju varit på semester vilket var så himla skönt 

Vi landade till det här 


Bodde så här 


Har druckit gott


Myst på uteplatsen


Solat








Då man har en lång man måste man ha en sån här tröja 
Det är sen gammalt 


Stickat på en julklapp


Det var karneval 


Öken 


Och vi har gått 11,5 mil det är inte illa 


Sen kommer man hem och ska jobba men tänk att få avsluta nattpasset med det här 



Och våren har kommit 
Å med det en massa jobb ute




Jag har startat ett krig mot en nyponros och jag ger mej inte 
Den ska väck 


Kram C 💜





Inga kommentarer:

Det vart ett par till i alla fall

 Det vart ett par vantar till i alla fall Stickade i Novita 7 Bröder Rundstickar 3,0 och 3,5  Storlek 5-6 År  Så dom passade till ett barnba...